Przetargi

Prudential przed debiutem startuje z przetargiem

Nowy gracz na rynku ubezpieczeniowym zacznie oferować swoje usługi jeszcze w tym roku.

Prudential PLC, dostawca globalnych usług finansowych z siedzibą w Londynie, w drugim półroczu planuje debiut na polskim rynku, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Obecnie firma poszukuje agencji reklamowej, która ten debiut obsłuży od strony komunikacyjnej. Przetarg ma charakter strategiczny, agencje na etapie przetargu prawdopodobnie nie będą proszone o przygotowanie kreacji.

Przedstawiciele firmy (przetarg jest koordynowany z Wielkiej Brytanii) przeprowadzili przegląd polskiego rynku i do wstępnych rozmów zaprosili około 10 agencji. Brief ostatecznie trafił do trzech z nich. Ich nazw nie udało nam się ustalić. Agencje będą prezentować swoje pomysły w Londynie, zwycięzca ma być wybrany w czerwcu.

Informacji tych nie udało nam się potwierdzić z przedstawicielami Prudentiala.

Prudential działał w Polsce do wybuchu II wojny światowej, teraz jego usługi (ubezpieczenia na życie) nie są w naszym kraju dostępne. Funkcjonuje u nas natomiast marka Pramerica, stosowana przez Prudential Financial Inc. (PFI), spółkę zarejestrowaną w Stanach Zjednoczonych. PFI nie jest powiązany z Prudential PLC, spółką zarejestrowaną w Wielkiej Brytanii, która koordynuje przetarg.