M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraft poszukuje lepszej kreacji

( red. ) | 20 maja 2011, 06:00

Kraft Foods UK prowadzi rozmowy z mniejszymi, ale znanymi agencjami.

Globalny producent żywności spotyka się z agencjami spoza swojego portfolio w Wielkiej Brytanii, szukając partnera do współpracy w zakresie kreacji.

Inicjatywa wyszła ze strony Daryl Fielding, szefa marketingu Kraft Foods Europe, która odkąd pojawiła się w firmie w styczniu tego roku, jasno postawiła sprawę, że jej intencją jest wprowadzenie bardziej kreatywnej komunikacji.

Nie wiadomo, które marki są przedmiotem rozmów ani czy odbędzie się formalny przetarg.

Obecnie Kraft współpracuje m.in. z: DDB London, DraftFCB, Ogilvy & Mather London i JWT London. Marką Cadbury, przejętą w 2010 r., zajmują się Fallon i Saatchi & Saatchi.

Wcześniej Kraft ogłosił, że w tym roku jego nakłady na reklamę i projekty konsumenckie zwiększą się o 9-10 proc., licząc od przychodów netto.

(Brandrepublic.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,