Kraj

Play znów porównuje się z konkurencją

W nowej kampanii Play zachęca do skorzystania ze swojej porównywarki.

 

P4, operator sieci komórkowej Play, wprowadza nową ofertę – w ramach dotychczasowych abonamantów dodaje po ok. 20-25 proc. więcej minut i dodatkowe SMS-y. Wprowadza też nową ofertę All Inclusive Fix – dla tych klientów, którzy dużo dzwonią na numery stacjonarne.

Chociaż przedstawiciele Play bronili się przed stwierdzeniami, że ich ruch ma związek z działaniami konkurencji – niedawno Plus (Polkomtel) ujednolicił komunikację marki, rozpoczął ofensywę reklamową i wprowadza nowe oferty, a Polska Telefonia Cyfrowa od 5 czerwcxa rozpocznie rebranding Ery na T-Mobile (piszemy o tym w dzisiejszym wydaniu), to swoją konferencję prasową Play, raczej nie przypadkiem, zorganizował tuż po konferencji Ery i tuż w pobliżu siedziby PTC.

Dzisiaj Play rusza także z intensywną (pełen przekrój mediów) kampanią reklamową swojej nowej oferty. Do emisji w TV trafią dwa spoty (30- i 15-sek). Play zachęca w nich do skorzystania z porównywarki cenowej ofert swoich i konkurencji na stronie internetowej play.pl.

Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.