Kraj

Pierwsza wspólna akcja promocyjna Cyfrowego Polsatu i Fox

Cyfrowy Polsat i Fox przygotowały wspólną kampanię telewizyjną oraz konkurs dla widzów.

Platforma Cyfrowy Polsat i kanał Fox po raz pierwszy prowadzą wspólną akcję promocyjną. Projekt obejmuje kampanię telewizyjną, prasową oraz konkurs dla widzów.

Na potrzeby kampanii przygotowano spot promujący główne propozycje programowe kanału Fox: “The Simpsons”, “Modern Family” oraz “Glee”. Emisję spotu zaplanowano w kanałach tematycznych Telewizji Polsat: Polsat 2, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat News, Polsat Film, Polsat Play, Polsat Cafe oraz w TV4 i Superstacji.

Za opracowanie strategii kampanii oraz jej wdrożenie odpowiadają działy marketingu Cyfrowego Polsatu i Fox International Channels Poland. Produkcją spotu zajęła się agencja Next Media we współpracy z działem On Air FIC Poland. Media zaplanował i kupił MediaCom Warszawa.