Przetargi

Euro RSCG 4D pracuje dla Viscoplastu

Agencja po wygranym przetargu przygotowała pierwszą telewizyjną kampanię marki plastrów.

3M Poland w wyniku rozstrzygnięcia przetargu powierzyła komunikację marki Viscoplast agencji Euro RSCG 4D, która obsługuje również inne marki firmy (Nexcare, Scotch-Brite, Prima). Szczegóły przetargu nie zostały ujawnione.

Założenie kampanii opiera się na pokazaniu Viscoplastu jako marki pierwszego wyboru, która sprawdza się w codziennych sytuacjach. Głównym celem jest więc budowanie świadomości marki, a także wykreowanie jej nazwy jako synonimu plastrów opatrunkowych. Viscoplast jest krajowym liderem kategorii.

Marka po raz pierwszy będzie reklamowana w telewizji. Kampania reklamowa Viscoplastu zasięgiem obejmie ogólnopolskie stacje telewizyjne: TVN, Polsat i główne programy TVP. Spoty pojawią się także w kanałach tematycznych tych stacji oraz kanałach dostępnych w ramach pakietu At Media. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC.