Kraj

Platforma N na Dzień Dziecka [WIDEO]

Kampania platformy obejmuje telewizję i internet.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_Cbv-001_dQ%22%7D
Telewizja N rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem “Dzień Dziecka z telewizją N”.

Głównym celem kampanii jest ukazanie marki jako dostawcy najlepszego kontentu dla dzieci wśród platform cyfrowych w Polsce. Istotnym działaniem dodatkowym ma być konkurs dla abonentów platformy.

Reklama telewizyjna emitowana będzie w kilkudziesięciu stacjach tematycznych. W internecie (serwisy i portale kobiece oraz parentingowe) pojawią się dodatkowe działania.

Autorem reklamy telewizyjnej jest studio Animade, a kreacje internetowe oraz strefę dla dzieci na podstronie w serwisie www.n.pl przygotowała agencja Ogilvy Interactive. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.