M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

SF1 bliżej komunikacji zintegrowanej

Tomasz Wygnański | 24 maja 2011, 06:00

Wywodząca się z branży fieldowej agencja rozszerza ofertę.

Agencja SF1 rozbudowuje portfel usług i dostosowuje do niego wewnętrzną organizację. Obecnie jej struktura będzie dzielić się na trzy działy: komunikacji (czyli strategii, ATL i działań zintegrowanych), BTL i field marketingu. Być może działy te otrzymają swoje osobne brandy.

W ostatnim czasie agencja SF1 realizuje coraz więcej projektów wykraczających poza BTL. Firma przygotowała np. kampanię telewizyjną dla portalu Pracuj.pl.

Największymi klientami agencji pozostają Diageo Polska i Żywiec Zdrój. W ostatnich miesiącach agencja pozyskała też nowych: Hortex, Triumph i Citi Handlowy. Obecnie SF1 zatrudnia 24 osoby.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,