Kraj

Unilever z lodami w internecie

Marki Carte d'Or i Magnum Double Chocolate wspierane głównie online.

 

Unilever z lodami w internecie
Trwa kampania Carte d’Or, lodów w kategorii premium z portfolio Algidy (Unilever).

Kampania prowadzona w maju pod hasłem “Zaczaruj 1001 wieczorów z Carte d’Or” ma za zadanie zachęcić do konsumpcji lodów Carte d’Or wieczorem, bez względu na okazję.

W tym roku marketer zdecydował się na silną promocję w internecie. Jednym z kluczowych placementów jest branding kanału Ipla. Wsparciem dla niego jest silna kampania bannerowa.

Internet jest też głównym kanałem dla nowego smaku lodów z rodziny Magnum – Magnum Double Chocolate. Specjalnie na potrzebę tegorocznej kampanii powstały strony www.mymagnum.pl i www.mymagnumkonkurs.pl.

Pierwsza z nich to strona produktowa z grą “Polowanie na Przyjemność”, druga to strona konkursu “Poszukiwacze Przyjemności”, która towarzyszy promocji. Kampania bannerowa trwa od 4 maja do 26 czerwca. Podzielona została na dwa etapy: kampanię wizerunkową generującą ruch na stronę produktową, oraz kampanię konkursową, podczas której kreacje kierują na stronę konkursu “Poszukiwacze Przyjemności”.

Za kreację kampanii internetowej, produkcję i stronę konkursową obu kampanii odpowiada Tribal DDB Warszawa.