M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

W czerwcu silne działania marki Gerber

Beata Goczał | 24 maja 2011, 06:00

Nestle szeroką kampanią będzie promować nowości produktowe.

W czerwcu rozpoczną się działania marketingowe dla nowych produktów marki Gerber (Nestle Nutrition) – pięć obiadków i trzy deserki, które są teraz dostępne w 200-gramowych opakowaniach, z większymi kawałkami.

Produkty przeznaczone są dla dzieci pomiędzy 8. a 11. miesiącem życia. Kreację przygotowała agencja Legend Group, a media zaplanował i kupił dom mediowy MEC.

- Ważnym elementem kampanii jest komunikat o możliwości nauki żucia i gryzienia u dziecka, tak ważnej dla późniejszego rozwijania umiejętności mowy. Dzięki zawartości większych kawałków
w daniach Gerber maluchy będą gotowe na dania dla małych dzieci, gdy ukończą 1. rok życia -
powiedziała Beata Dziwulska, product manager w Nestlé Nutrition.

Wparciem działań marketingowych dla nowej linii Gerbera będzie kampania prasowa, która obejmie tytuły parentingowe (m.in.: "Mamo to Ja", "Twoje Dziecko", "Mam Dziecko", "Twój Maluszek", "Dziecko", "Rodzice", "M jak Mama"), prasę kobiecą ("Świat Kobiety", "Claudia", "Olivia", "Naj"), a także szeroko zakrojone działania public relations prowadzone przez agencję Questia.

W ramach działań marketingowych przewidziany jest także bezpośredni mailing do konsumentów oraz kampania internetowa, której działania obejmą takie portale, jak: Onet.pl, Dziecko.pl, Interia.pl, Dzieci.pl, e-dziecko.pl oraz pakiety parentingowe GlossyMedia, EdiNet oraz ARBO.

 

 

 

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,