LG Electronics Polska promuje w mediach i poprzez działania marketingu bezpośredniego swoje telewizory LG Cinema 3D.
W połowie maja br. rozpoczęła się kampania telewizyjna, która potrwa do 5 czerwca. 10-, 15- i 30-sekundowe spoty reklamowe emitowane są w stacjach należących do grupy ITI: TVN, TVN24, TVN Style, TVN Siedem, TVN Turbo, a także w TV Puls, 4fun.tv oraz Rebel.tv.
Najkrótsze z wykorzystywanych spotów (10-sekundowe) są zaproszeniem do obejrzenia specjalnego programu o “Faktach i mitach 3D” emitowanego w poniedziałki o godz. 19.20 po głównym wydaniu “Faktów” TVN (są to 30-sekundowe spoty pokazujące różne zalety technologii 3D LG – co tydzień następuje jego rotacja).
Spoty adaptowała agencja Young & Rubicam (agencja wykonała także tzw. dokrętkę w spotach 30-sekundowych o technologii konwersji obrazu 2D na 3D), natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.
Uruchomiono dedykowany minisite, który w lekki i humorystyczny sposób podkreśla przewagi technologiczne LG Cinema 3D. Przygotowała go agencja K2 Internet, która zrealizowała także spot 10-sekundowy.
LG zostało również partnerem technologicznym roadshow “Świat w 3D” zorganizowanego przez miesięcznik “National Geographic” i firmę Apsys Polska, właściciela wielu centrów handlowych (to właśnie w centrach handlowych zlokalizowanych w Warszawie, Bydgoszczy, Krakowie, Zabrzu, Wrocławiu, Katowicach, Łodzi, Gdańsku i Sosnowcu kolejno przez 2 tygodnie, do drugiej dekady listopada br., będzie można oglądać wystawę zdjęć 3D).
Prezentowanych jest 28 plansz o wymiarach 1,3 x 1 m, natomiast kolejne 48 fotografii wyświetlanych jest na 47-calowych telewizorach LG. Producent ma tam także swoje strefy ekspozycyjne (odwiedzający są zachęcani, by przynieśli np. na kartach pamięci lub dyskach USB swoje własne zdjęcia cyfrowe i przekonali się, jak wyświetlane są one jako obrazy 3D).
LG Electronics w swoich telewizorach w ramach platformy Smart TV udostępnił aplikację telewizji internetowej Ipla (Redefine). Ipla dostępna jest już na telewizorach Panasonica, Samsunga, Sony, a wkrótce pojawi się także w odbiornikach Philipsa.