Kraj

LG promuje telewizory 3D [WIDEO]

Marketer chce dotrzeć z komunikatem o produkcie, wykorzystując wiele różnych działań, w tym klasyczne media i marketing bezpośredni.

LG promuje telewizory 3D [WIDEO]
LG Electronics Polska promuje w mediach i poprzez działania marketingu bezpośredniego swoje telewizory LG Cinema 3D.

W połowie maja br. rozpoczęła się kampania telewizyjna, która potrwa do 5 czerwca. 10-, 15- i 30-sekundowe spoty reklamowe emitowane są w stacjach należących do grupy ITI: TVN, TVN24, TVN Style, TVN Siedem, TVN Turbo, a także w TV Puls, 4fun.tv oraz Rebel.tv.

Najkrótsze z wykorzystywanych spotów (10-sekundowe) są zaproszeniem do obejrzenia specjalnego programu o “Faktach i mitach 3D” emitowanego w poniedziałki o godz. 19.20 po głównym wydaniu “Faktów” TVN (są to 30-sekundowe spoty pokazujące różne zalety technologii 3D LG – co tydzień następuje jego rotacja).

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFLRdeFZNe34%3Fversion%3D3%22%7D
Spoty adaptowała agencja Young & Rubicam (agencja wykonała także tzw. dokrętkę w spotach 30-sekundowych o technologii konwersji obrazu 2D na 3D), natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

Uruchomiono dedykowany minisite, który w lekki i humorystyczny sposób podkreśla przewagi technologiczne LG Cinema 3D. Przygotowała go agencja K2 Internet, która zrealizowała także spot 10-sekundowy.

LG zostało również partnerem technologicznym roadshow “Świat w 3D” zorganizowanego przez miesięcznik “National Geographic” i firmę Apsys Polska, właściciela wielu centrów handlowych (to właśnie w centrach handlowych zlokalizowanych w Warszawie, Bydgoszczy, Krakowie, Zabrzu, Wrocławiu, Katowicach, Łodzi, Gdańsku i Sosnowcu kolejno przez 2 tygodnie, do drugiej dekady listopada br., będzie można oglądać wystawę zdjęć 3D).

Prezentowanych jest 28 plansz o wymiarach 1,3 x 1 m, natomiast kolejne 48 fotografii wyświetlanych jest na 47-calowych telewizorach LG. Producent ma tam także swoje strefy ekspozycyjne (odwiedzający są zachęcani, by przynieśli np. na kartach pamięci lub dyskach USB swoje własne zdjęcia cyfrowe i przekonali się, jak wyświetlane są one jako obrazy 3D).

LG Electronics w swoich telewizorach w ramach platformy Smart TV udostępnił aplikację telewizji internetowej Ipla (Redefine). Ipla dostępna jest już na telewizorach Panasonica, Samsunga, Sony, a wkrótce pojawi się także w odbiornikach Philipsa.