Kraj

Dentsu szuka w Polsce partnera

Londyński oddział japońskiej sieci spotyka się z polskimi agencjami.

Dentsu London robi przegląd polskich agencji pod kątem wyboru partnera do przyszłej współpracy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Z naszych informacji wynika, że odbyły się w ostatnim czasie spotkania m.in. z agencjami Change Integrated i Brain, do których przedstawiciele Dentsu zwrócili się z prośbą o prezentację dokonań i perspektyw rozwoju.

Change i Brain nie zamykają listy agencji, z którymi Dentsu prowadzi rozmowy, ale nie udało nam się uzyskać komentarza od przedstawicieli Dentsu i poznać pełnej listy.

Dentsu zamierza wybrać partnera, który będzie w Polsce obsługiwać klientów sieci dopiero planujących debiut na naszym rynku. Nie udało nam się ustalić, o jakich klientów chodzi. Wśród  klientów Dentsu London są m.in. Canon Hitachi, NEC, Nintendo Europe, Omega, UNIQLO, Wallpaper, Tetley, Green Tomato Cars, Small Luxury Hotels.

Agencje będą początkowo współpracować projektowo (w najbliższym czasie ma być wybrana agencja do realizacji 2-miesięcznego projektu dla jednego z klientów Dentsu London), zaś ta, która okaże się najlepsza, może liczyć na długofalowe partnerstwo.