Kraj

Hellena łączy pokolenia

Marketer kontynuuje działania z ub.r.

Hellena łączy pokolenia
Jutrzenka Colian wznowiła kampanię telewizyjną pod hasłem “Hellena łączy pokolenia”. Jak twierdzi marketer, to największe przedsięwzięcie reklamowe, realizowane dla marki napojów Hellena. Kampania telewizyjna potrwa do połowy czerwca br.

Tegoroczna kampania telewizyjna marki Hellena jest kontynuacją  z poprzedniego sezonu. Spoty reklamowe o długości 10 i 15 sekund zostały utrzymane w stylu flash mob. Promują kategorie napojów Hellena: Oranżadę 1,25 l, Oranżadę Yoo! oraz dwulitrowe napoje niegazowane w nowej odsłonie.

Marka Hellena przekazuje swoim konsumentom, że jest firmą z tradycjami, która łączy pokolenia. W jej portfolio znajdują się produkty przeznaczone dla wszystkich grup konsumentów, niezależnie od wieku czy zawodu. Dlatego bohaterowie spotów reklamowych tworzą zróżnicowaną grupę, którą łączy radość, muzyka, a przede wszystkim sympatia do napojów Hellena.

Za kreację odpowiada agencja reklamowa GonnaBe. Reżyserem spotów jest Bruce Parramore, znany w Polsce między innymi z reżyserii filmu “Kochaj i tańcz” oraz serialu “Tancerze”. W reklamie wzięło udział ponad 300 osób.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Spoty reklamowe są emitowane w telewizji publicznej oraz komercyjnej: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN Siedem, TV4, TVN Meteo, TVN Turbo, 4fun.tv oraz w kanałach pakietów Atmax i Discovery. Kampania jest wspierana działaniami reklamowymi w prasie branżowej. Planowaniem i zakupem mediów Jutrzenki zajmuje się Universal McCann.

Jutrzenka w tym roku poszerzyła portfolio marki o nową Hellenę Aqua o smaku gruszki. Hellena Aqua to linia wód smakowych, dostępnych w 4 owocowych smakach: cytrynowym, jabłkowym, truskawkowym i najnowszym – gruszkowym. Są produkowane na bazie wody z pokładów jurajskich i nie zawierają sztucznych substancji słodzących.