Artykuły weekendowe

McCann wzmacnia grupowe więzi [FOTOGALERIA]

McCann wymyśla swoim pracownikom różnego typu atrakcje, w tym na świeżym powietrzu.

Akcja dzielenia się zdjęciami z dzieciństwa z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka, serwis rowerowy dla cyklistów w sezonie rowerowym czy też przeciąganie liny pomiędzy spółkami w Światowy Dzień Zdrowia – to niektóre z wielu atrakcji, jakie przygotował swoim pracownikom na wiosnę McCann Worldgroup.

McCann Worldgroup to cztery spółki: McCann Erickson – agencja reklamowa, Momentum Worldwide – agencja marketingu zintegrowanego, MRM Worldwide – agencja interaktywna oraz Weber Shandwick – agencja PR. Łącznie na warszawskim Służewcu pracuje ponad 150 osób. – Łączy nas jednak nie tylko ten sam adres czy też wspólne projekty dla klientów. My naprawdę lubimy przebywać ze sobą, także poza pracą – mówi Magdalena Janczewska, rzecznik prasowy McCann Worldgroup. Podkreśla, że grupa McCann na całym świecie szczególną uwagę zwraca właśnie na relacje panujące między pracownikami oraz przyjazną atmosferę.

%7B%22guid%22%3A%22grupa-mccann-integracja-20111306422919%22%2C%20%22name%22%3A%22Grupa%20McCann%20integracja%202011%22%7D

W Światowy Dzień Zdrowia oddziały McCanna wymyślały swoim pracownikom różnego typu atrakcje na wolnym powietrzu. – My w Polsce zorganizowaliśmy zawody w przeciąganiu liny, a drużyny z każdej ze spółek walczyły o tytuł siły napędowej grupy, atmosfera była naprawdę gorąca  – opowiada Janczewska.

Z kolei 19 maja ulica Cybernetyki 19, przy której znajduje się siedziba firmy, zmieniła nazwę na ulicę Rowernetyki. Tego dnia przed firmą czekał na cyklistów serwis rowerowy. Dodatkowo w recepcji każdy rowerzysta może wzmocnić się witaminami, a do dyspozycji pracowników uruchomiono także wyposażone w żele do mycia i ręczniki prysznice. – Akcja ta potrwa do końca września i jest kontynuacją ubiegłorocznej, która cieszyła się ogromnym zainteresowaniem pracowników. Namawiamy wszystkich do dbania o formę swoją i roweru – wyjaśnia Beata Dudzińska, learning and development manager w McCann Worldgroup.

Od połowy maja zdjęciami zapełnia się także firmowa ściana na parterze, która staje się atrakcją nie tylko dla samych pracowników, ale także dla odwiedzających.

– Namawiamy pracowników do chwalenia się zdjęciami swoich dzieci oraz swoimi zdjęciami z dzieciństwa. Można tam zobaczyć prawdziwe perełki, jak chociażby zdjęcie naszego trzyletniego wiceprezesa grupy – opowiada Janczewska. W Dzień Dziecka wszyscy, którzy włączyli się do tej akcji, wezmą udział w losowaniu nagród. Można wygrać m.in. transformersy, miecze z Gwiezdnych Wojen, a także pistolety do puszczania baniek mydlanych.

To jeszcze nie wszystko, co działo się w grupie McCann na wiosnę. W Dniu Czekolady można było podnieść sobie poziom hormonów szczęścia, wygrywając tabliczkę, a także dostać upominek, rozwiązując rebus z nazwiskami pracowników. – Na dachu naszego biura mamy także firmową strefę chilloutową, gdzie czekają na nas leżaki. W tych miłych okolicznościach przyrody, z widokiem na całą okolicę, można w spokoju popracować i wypoczywać. W kwietniu rozgrywki rozpoczęła także drużyna piłkarska McCann United. U nas sporo się dzieje i na pewno będzie działo – zapowiada Janczewska.