Kraj

Great Open House awansuje i zatrudnia

Małgorzata Karpińska-Krakowiak i Katarzyna Pawlak dostały wyższe stanowiska. Do agencji dołączył też nowy pracownik Jakub Brzózka.

Great Open House awansuje i zatrudnia
Małgorzata Karpińska-Krakowiak (na zdj. obok) awansowała na stanowisko strategy managera w Great Open House. Pracuje w agencji od 2006 r., do tej pory na stanowisku senior account executive. Specjalizuje się w trade i shopper marketingu. Prowadziła projekty m.in. dla Telekomunikacji Polskiej czy Heinza.

Karpińska-Krakowiak pracę w agencji łączy z karierą naukową. Po obronie doktoratu prowadzi badania w obszarze zarządzania marką, zachowań konsumentów i komunikacji marketingowej w Katedrze Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji Uniwersytetu Łódzkiego. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za planowanie, współtworzenie i realizację działań strategicznych zarówno dla klientów agencji, jak również dla samej marki Great Open House.

Great Open House awansuje i zatrudnia
Z kolei Katarzyna Pawlak (na zdj. obok) awansowała na stanowisko senior account executive (wcześniej account executive). Z Great Open House jest związana od 2007 r. Specjalizuje się w projektach shoppermarketingowych oraz eventowych. Ma na koncie akcje dla GlaxoSmithKline, Herbapolu czy Mars Polska. Obecnie jest odpowiedzialna za koordynację projektów dla marki Felix Purina z portfolio Nestle w ramach całorocznego budżetu pozyskanego przez GOH na początku roku.

Great Open House awansuje i zatrudnia
Następny po awansach ruch kadrowy w Great Open House to dołączenie do zespołu agencji Jakuba Brzózki. Jako junior account executive będzie wspierał przygotowanie projektów dla marki Felix Purina. Wcześniej pracował w Kryzysowej Kawiarni Sztuki jako kierownik artystyczny.