Kraj

IDMnet rusza z projektem AdFun

Za projekt odpowiada Joanna Głuskowska, z-ca dyrektora działu agencyjnego IDMnet.

Wystartował nowy projekt IDMnet – AdFun. Jego głównym celem jest zaoferowanie klientom zintegrowanej komunikacji marketingowej, bazującej na zaangażowaniu, interakcji, rozrywce.

AdFun skierowany jest do marketerów, którzy chcą  dotrzeć do potencjalnych klientów, prowadząc działania bazujące na pozytywnych emocjach i elemencie zabawy. W ofercie znajdują się dedykowane rozwiązania wykorzystujące połączenie takich narzędzi, jak: rich media, advergaming, social media, reklama dynamiczna w grach, targetowanie behawioralne, wideo w sieci i content marketing. Agencja chce oferować akcje crossmediowe, łączące działania w internecie, prasie i na antenie radiowej.

Do obsługi projektu wydelegowane zostały osoby z zespołu IDMnet, które będą rozwijać ofertę w okresie wprowadzenia AdFun na rynek. Z czasem planowane jest zatrudnienie nowych pracowników, którzy wzmocnią zespół AdFun.