Kraj

Agros Nova inwestuje w zmiany w marce Tarczyn

Za projekt odpowiada agencja reklamowa CzteryCzwarte.

Agros Nova inwestuje w zmiany w marce Tarczyn
Agros Nova odświeżyła logo i opakowania soków, nektarów i napojów Tarczyn. W przypadku tej marki odgrywają one kluczową rolę, bo Tarczyn od kilku lat komunikuje się z konsumentami wyłącznie w miejscach sprzedaży.

Autorem “re-stylingu” Tarczyna jest agencja CzteryCzwarte.

Jednocześnie w sprzedaży debiutują soki, nektary i napoje z nową kolekcją prawie 400 niespodzianek umieszczanych na zakrętkach, tym razem leksykalnych. Są to ciekawe i trudne słowa. Wśród nich znalazły się m.in. terminy: dandys, echolalia, ekwator, homofon, locja, mandryla czy filumenista.

Agros Nova przygotowała ten projekt we współpracy z wydawnictwem Greg.