Kraj

PepsiCo obniża zawartość soli w chrupkach

Marketer wprowadza pierwszy produkt z obniżoną zawartością soli pod marką Cheetos.

PepsiCo obniża zawartość soli w chrupkach
PepsiCo wprowadza do oferty marki chrupek kukurydzianych Cheetos nowy wariant tego produktu. Cheetos Robalos to pierwsza słona przekąska w portfolio PepsiCo w Polsce, w której oprócz braku konserwantów i sztucznych barwników zawartość soli została obniżona o 40 proc. w stosunku do pozostałych chrupek Cheetos. Dodatkowo produkt powstaje z pełnego ziarna kukurydzy, dzięki czemu ma być źródłem błonnika. Wprowadzenie wariantu Robalos jest ściśle związane z globalną zmianą formuły portfolio produktowego PepsiCo.

Cheetos Robalos to kolejny element tej strategii (wcześniej wprowadzono m.in. Lay’s Prosto z Pieca), który wzbogaca ofertę przekąsek firmy PepsiCo na polskim rynku.

– Walory smakowe, ograniczona zawartość soli o 40 proc., brak sztucznych barwników i konserwantów oraz nowe kształty przekąsek są odpowiedzią na rosnące wymagania dzieci oraz matek, które kupują przekąski swoim pociechom – powiedziała Małgorzata Skonieczna, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej na Europę w PepsiCo.

Linia chipsów Lay’s Prosto z Pieca, czyli pierwszych pieczonych chipsów ziemniaczanych zawierających o 70 proc. mniej tłuszczu niż chipsy smażone, zadebiutowała na polskim rynku w 2010 r.