Kraj

SAR uruchomił 12. edycję konkursu Effie

W tegorocznym konkursie prace będą oceniane w 17 kategoriach.

SAR uruchomił 12. edycję konkursu Effie
Ruszyła 12. edycja międzynarodowego Konkursu Efektywności Komunikacji Marketingowej Effie Awards w Polsce. Konkurs nagradza i wyróżnia najbardziej skuteczne prace branży komunikacji marketingowej. Jest otwarty na wszelkie rodzaje komunikacji z konsumentem – tradycyjne i alternatywne, cyfrowe i drukowane, design i reklamy, płatne i pro bono.

Zgłoszeń można dokonywać w 17 kategoriach konkursowych online do końca czerwca br.

Tegorocznym przewodniczącym jury Effie został Wojciech Sobieraj, prezes Alior Banku. Szefami grup jurorskich zostali Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, industry leader multi-sector Google Poland, Monika Popławska, beverages division director Nestle Polska, Marek Biskup, client services director Millward Brown SMG/KRC Poland, Paweł Patkowski, ekspert z branży telekomunikacyjnej, FMCG i sportowej, oraz Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający DDB.

Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w trakcie gali 17 października 2011 w Warszawie.

Konkurs organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.