L’Oreal Polska przymierza się do akcji marketingowej kosmetyków przeciwtrądzikowych marki Garnier.
Promocja pod nazwą “Strefa wolna od pryszczy” obejmie telewizję, internet, kino i punkty sprzedaży.
Ostatnio marketer odświeżył całą linię produktów oraz wprowadził nowy kosmetyk – roll-on na pryszcze z efektem matującym.
Działania promocyjne będą prowadzone w dwóch etapach: przed i po wakacjach. Przy ich realizacji Garnier współpracuje z agencją Publicis oraz domem mediowym ZenithOptimedia. Wartość budżetu nie została podana.
Garnier podaje, że jest liderem w segmencie kosmetyków przeciwtrądzikowych. Nie udało nam się ustalić, jakie udziały ma marka w tej kategorii oraz jak wygląda pozycja pozostałych graczy, w tym m.in.: Nivea, Dr Irena Eris, Johnson & Johnson.
Przypomnijmy, że pod koniec kwietnia br. na relaunch swojej oferty dla młodych zdecydowała się Nivea. Marketer wprowadził nową linię Nivea Visage Pure Effect, która zastąpiła Nivea Young.