M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Value Media i CubeGroup wygrały przetarg PKO BP

Maciej Burlikowski | 1 czerwca 2011, 06:00

Value Media zajmie się strategią oraz planowaniem i zakupem mediów internetowych, zaś CubeGroup - działaniami SEM.

Dom mediowy Value Media wygrał przetarg na kompleksową obsługę PKO Banku Polskiego w zakresie strategii oraz planowania i zakupu mediów internetowych. Agencja pokonała kilkunastu konkurentów (ich nazw nie ujawniono). Bank podpisał z agencją roczny kontrakt (jego wysokości nie ujawniono). Dom mediowy wygrał ten przetarg we współpracy z agencją CubeGroup, która zajmie się działaniami wspierającymi kampanie internetowe w wyszukiwarkach (SEM).

– O wygranej Value Media przeważyło kompleksowe podejście do komunikacji, ale także nie bez znaczenia pozostała relacja ceny do tak wielowymiarowej strategii i proponowanych działań – wskazuje Tomasz Marszałł, dyrektor marketingu PKO BP.

Value Media pracuje dla takich klientów, jak: Neckermann, Nazwa.pl, Roto, Wirtualna Polska, Medicover, Neo24.pl, BenQ, Boehringer Ingelheim, Lovi, Intersport.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,