M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

CenterNet przygotowuje inwestycje reklamowe

Maciej Burlikowski | 1 czerwca 2011, 06:00

Operator sieci komórkowej wRodzinie szykuje ofensywę reklamową, która ma pomóc zrewitalizować brand.

CenterNet, operator sieci komórkowej wRodzinie, szykuje niebawem ofensywę reklamową - kampanię w szerokich mediach, w tym w telewizji, która ma zrewitalizować markę.

CenterNet obsługuje ponad 130 tys. kart SIM sieci wRodzinie (jak twierdzi, są to karty aktywne, z których wykonano przynajmniej jedno połączenie lub jeden raz je doładowano). Przedstawiciele spółki zapewniają, że generuje to 0,8-1 mln zł przychodów miesięcznie, a projekt jest rentowny na poziomie operacyjnym.
Operatorowi to jednak nie wystarcza - chce walczyć o więcej. Dlatego zdecydował, że marka wRodzinie będzie pozycjonowana nie tylko jako sieć telefonii komórkowej dla osób starszych (powyżej 55. roku życia), lecz także dla całych rodzin.

- Chcemy by marka, popularna do tej pory głównie wśród seniorów, stała się marką rodzinną, cenioną zarówno przez osoby starsze, jak i młodsze - mówi Włodzimierz Plewczyński, dyrektor ds. sprzedaży i obsługi klienta CenterNet. - Nasze usługi adresujemy do wszystkich, którzy pragną utrzymywać kontakt z najbliższymi oraz korzystać z oferty telefonii komórkowej taniej, bez tzw. gwiazdek. Ta decyzja pociąga za sobą konieczność odświeżenia i modyfikacji wizerunku sieci wRodzinie - deklaruje Plewczyński.

Operator szykuje więc działania marketingowo-reklamowe, które mają zrewitalizować markę wRodzinie - odświeżyć jej identyfikację wizualną i wzmocnić komunikację reklamową. W tym celu CenterNet podjął współpracę z agencją reklamową Tenton (dawna Star Advertising, jej dyr. kreatywnymi są: Filip Jasieński i Przemysław Słodkowski), która przygotowała m.in. kampanię reklamową. Ma ona ruszyć w ciągu dwóch tygodni - obejmie różne media, w tym także telewizję - kanały z grupy Polsatu.

NFI Midas, właściciel CenterNetu (a także Mobylandu - drugi z infrastrukturalnych operatorów komórkowych), jest kontrolowana przez spółkę Nova Capital powiązaną z Zygmuntem Solorzem-Żakiem, który jest też przewodniczącym rady nadzorczej Midasa.

Operator nie korzystał z pośrednictwa domu mediowego, ale nie wyklucza podjęcia takiej współpracy w przyszłości.

Sieć komórkowa wRodzinie wystartowała latem 2009 r. (patrz MMP24) jako telefonia dla sympatyków Radia Maryja, Telewizji Trwam, Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej, "Naszego Dziennika" i fundacji Nasza Przyszłość. Partnerami w tym projekcie byli CenterNet SA i fundacja Lux Veritatis. Po roku, w związku z niezadowalającymi najwyraźniej wynikami, pomiędzy partnerami doszło do nieporozumień (patrz tutaj, tutaj i tu). Strony domagały się nawzajem od siebie odszkodowań. Pod koniec ub.r. byli partnerzy porozumieli się i w rezultacie jedynym operatorem sieci wRodzinie został CenterNet.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,