Kraj

Nuq Research chce badać młodych pracowników

Agencja badawcza, wchodząca w skład grupy IQS, wprowadza nowy produkt badawczo-marketingowy.

“Pokolenie Y” to nowe narzędzie wspierające zarządzanie młodymi pracownikami. Jego idea wywodzi się od prowadzonego od 2004 roku największego projektu badawczego o młodych ludziach, w ramach którego firma Nuq na bieżąco śledzi zmiany, jakim podlegają młodzi ludzie w Polsce i na świecie.

– W ciągu tych lat widzieliśmy, jak rodzi się Pokolenie Y  i jak wkracza na rynek pracy. Czy są inni niż ich starsi koledzy? Tak. Czy mogą być wyzwaniem dla menedżerów? Tak. Ale można też nimi zarządzić, tak by wykorzystać tkwiący w nich niezwykły potencjał. To pierwsze takie pokolenie w historii Polski. Warto ich poznać i zrozumieć – uważają autorzy tego projektu.

Agencja badawcza oferuje sesje menedżerskie dla organizacji zatrudniających kadrę urodzoną po roku 80. Obejmują one jednodniowe warsztaty, na których Nuq charakteryzuje, czym jest Pokolenie Y, jakie ma cele, wartości i styl życia oraz stosunek do pracy, prezentuje wyniki dedykowanej ankiety diagnostycznej zrealizowanej wśród pracowników danej organizacji, a także omawia wyzwania, jakie menedżerowie napotykają w codziennej pracy z młodymi ludźmi. Przedstawione zostają także konkretne rozwiązania, które w zarządzaniu Pokoleniem Y stosują firmy polskie i globalne oraz opracowane zostają wspólnie narzędzia zarządcze.