Kraj

Lowe GGK realizuje projekt związany z polską prezydencją w UE

Kampania promocyjna powstała na zlecenie Narodowego Instytutu Audiowizualnego.

Celem postawionym przed agencją było przygotowanie kampanii, która w interesujący i lekki sposób zaprezentuje ideę przewodnią Krajowego Programu Kulturalnego “Kultura zmienia społeczeństwa” (taki komunikat jest zgodny z celami rozwojowymi dla Polski postawionymi w Raporcie Polska 2030)  oraz zaprosi Polaków do uczestniczenia w działaniach kulturalnych, które będą odbywały się na terenie całego kraju w okresie Polskiej Prezydencji w Unii Europejskiej.

Kampania reklamowa realizowana pod hasłem “Uwaga na Kulturę” rozpocznie się 2 czerwca br. Będzie składała się z trzech odsłon: kampanii wizerunkowej, promocji imprezy inauguracyjnej w Warszawie 1 lipca i promocji Europejskiego Kongresu Kultury, który odbędzie się we Wrocławiu w dniach 8-11 września.

Szeroko zakrojona kampania będzie obejmowała spoty telewizyjne, prasę, radio, internet i outdoor.