M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Goodyear będzie współpracował z Saatchi & Saatchi i Universal McCannem

Serwis Dzienny | 25 lutego 2002, 00:00

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi będzie odpowiedzialna za obsługę strategiczno-kreatywną budżetu marek opon samochodowych należących do producenta i dystrybutora Goodyear...

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi będzie odpowiedzialna za obsługę strategiczno-kreatywną budżetu marek opon samochodowych należących do producenta i dystrybutora Goodyear Polska. Goodyear wybrał również dom mediowy Universal McCann, który zajmie się planowaniem i zakupem mediów do kampanii opon Goodyear, Dębica, Dunlop oraz Fulda, które należą do portfolio Goodyear Polska. Poprzednio klient współpracował z agencją Image Art i związanym z nią domem mediowym Effective Media. Wysokość budżetu marketingowego na ten rok Goodyear Polska nie została ujawniona. Jak powiedział Artur Posłuszny, z-ca dyrektora ds. marketingu Goodyear Polska, współpraca klienta z wybranymi w drodze przetargu agencjami potrwa na pewno do końca tego roku. Nie ujawnił on nazw pozostałych agencji, które zaproszono do przetargu. W ubiegłym roku Goodyear Polska wydał na reklamę w telewizji, prasie i magazynach 3,6 mln zł (źródło: Expert Monitor). (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,