M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ford i Xbox najwięcej zyskały przy finale Ligi Mistrzów

( red. ) | 2 czerwca 2011, 06:00

Z danych monitoringowych Brandwatch wynika, że w trakcie finału najbardziej elitarnych piłkarskich rozgrywek klubowych w Europie największy ruch w mediach społecznościowych odbywał się wokół niektórych ich sponsorów - Forda, Xboxa i Heinekena.

Ford był aktywny wokół finału Ligi Mistrzów, prowadząc działania wspierające sprzedaż nowego modelu Focusa. Najwięcej wzmianek autorstwa internautów na temat tej marki pojawiło się na Twitterze, w Facebooku i YouTube.

Dobry wynik osiągnął także Xbox, który nadawał reklamy gry "Gears of War 3", oraz Heineken obecny ze spotem "The Entrance".

Na dalszych miejscach, biorąc pod uwagę liczbę wpisów, znalazły się takie marki, jak: BMW, Sony Ericsson i McDonald's.

Monitoring dotyczył wyłącznie rynku brytyjskiego.

(na podstawie "BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,