Kraj

Liberty Direct premiuje płatności kartami [WIDEO]

Ubezpieczyciel direct premiuje dodatkową 5-proc. zniżką tych klientów, którzy składkę polisy zapłacą jednorazowo kartą kredytową.

Liberty Direct, polski oddział hiszpańskiego ubezpieczyciela Liberty Seguros, należącego do amerykańskiego Liberty Mutual, specjalizujący się w sprzedaży polis w systemie direct, czyli przez telefon i internet, rusza z nową kampanią reklamową, w której komunikuje ofertę dodatkowej 5-proc. zniżki dla tych klientów, którzy zdecydują się uiścić składkę za polisę jednorazowo i zapłacą kartą kredytową.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fo7N-W9zutr8%3Fhl%3Dpl%26fs%3D1%22%7D
– Wziąwszy pod uwagę wysoką efektywność dotychczasowych kampanii produktowych opartych na relacjach klientów, najnowszy spot zdecydowaliśmy się przygotować w podobnej konwencji – wskazuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct.

Kampania obejmie główne stacje telewizyjne – TVP, TVN, Polsat – oraz wybrane kanały tematyczne. Kreacja została przygotowana przez Liberty Direct, a produkcja zrealizowana przy współpracy z EasyHell. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MPG.