M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ford Focus podkreśla wagę technologii

Beata Goczał | 3 czerwca 2011, 06:00

Word-of-mouth marketing i social media wspierają nowy model.

Trwa kampania marketingowa nowego Forda Focusa realizowana dla Forda Polska
przez dom mediowy Mindshare Polska i agencję 6ix WoMM (grupa NuOrder), która odpowiada za aktywności z zakresu word-of-mouth marketingu oraz za wsparcie działań realizowanych w social mediach.

Celem kampanii jest budowa świadomości nowego Forda Focusa jako samochodu wyposażonego w
zaawansowane systemy technologiczne pomagające kierowcy na co dzień. Zadaniem agencji 6ix jest m.in. rekrutacja uczestników do konkursów oraz aktywności word-of-mouth marketingu.

Kampania składa się z dwóch etapów. Pierwszy z nich to zakończony niedawno konkurs “Innowacyjne technologie” dla nowego modelu Forda realizowany w Facebooku. Do konkursu w tym serwisie zgłoszono 50 innowacyjnych projektów technologicznych, które mają szanse otrzymać granty na realizację w wysokości do 30 tys. zł. Drugim etapem kampanii jest trwający obecnie konkurs filmowy inspirowany innowacjami – "Nakręceni technologią nowego Forda Focus". Zadaniem uczestników jest przygotowanie krótkiego filmu o inteligentnych technologiach wykorzystanych w nowym modelu Forda Focusa.

Narzędzia rekrutujące wykorzystane na potrzeby kampanii to m.in. PR, e-PR, telemarketing, mailing do wynalazców i innowatorów oraz eRzecznik konkursu, który prowadzi oficjalną komunikację z grupą celową na forach internetowych.

Kampania potrwa do połowy czerwca br.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,