M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Będą innowacje w KP

Tomasz Wygnański | 6 czerwca 2011, 06:00

Zapowiadany w globalnej startegii SABMillera proces premiumizacji obejmie w Polsce wszystkie marki - deklaruje Kompania Piwowarska, która należy do tej grupy.

– Premiumizacja dotyczy wszystkich segmentów, nie tylko półki premium. Każdy konsument ma swoje potrzeby i za ich odpowiednie spełnienie będzie skłonny zapłacić więcej – mówi Jessica Spence, dyrektor marketingu KP.

Podnoszenie wartości brandów w oczach konsumenta i jednocześnie budowanie marż ma odbywać się zarówno przez działania komunikacyjne, jak i innowacje, zarówno w zakresie produktów, jak i opakowań.

– Rynek piwa w Polsce pod względem opakowań jest bardzo jednorodny. Dominują puszka i butelka 0,5 l. Możemy zaproponować wiele ciekawych opakowań dostosowanych do różnych produktów i na różne okazje – mówi Jessica Spence.

Jednocześnie zapowiada, że KP będzie uczestniczyć w widocznym na rynku trendzie wprowadzania innowacyjnych produktów. Jednak firma na razie nie zdradza szczegółów.

Kompania Piwowarska jest ostrożnym optymistą, jeżeli chodzi o prognozę dla całego rynku – wzrost sprzedaży piwa może wynieść w br. ok. 1 proc. (współpraca MB)

Czytaj więcej na temat: , ,