M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bank Millennium sprzedał 110 tys. kont

Maciej Burlikowski | 6 czerwca 2011, 06:00

W ciągu 5 miesięcy bank otworzył ponad połowę z zakładanych na ten rok 200 tys. nowych kont osobistych.

Na początku miesiąca ruszyła kampania reklamowa Dobrych Kont Banku Millennium (patrz tutaj), w której bank przekonuje, że konta bez opłat (za prowadzenie, przelewy i wypłaty z bankomatów), które banki chętnie teraz reklamują, to standard, natomiast jego rachunki oferują atrakcyjny benefit w postaci cash-backu, czyli zwrotu części wydatków opłacanych kartą np. w marketach czy na stacjach benzynowych – do 50 zł miesięcznie.

Dobre Konto Bank Millennium wprowadził do oferty w połowie lutego br. i do tej pory otworzył ich 75 tys. (w ciągu pierwszego 1,5 miesiąca, gdy trwała intensywna komunikacja reklamowa, bank otworzył ich 40 tys.).

Wszystkich kont bank otworzył już w tym roku 110 tys., czyli ponad połowę z zakładanych na ten rok 200 tys.

Kampanie Dobrego Konta realizują dla Banku Millennium dom mediowy Initiative Warszawa oraz agencja reklamowa Mather Communications, która broni obsługi tego klienta w trwającym obecnie przetargu – w tym tygodniu mają się odbyć prezentacje agencji. Bank nie ujawnił, jakie agencje, poza dotychczasową, do nich zaprosił.

Czytaj więcej na temat: , ,