Kraj

Karolina Kowalczyk dyr. marketingu w Rokket Music

Odpowiada za całość działań marketingowych wytwórni.

Karolina Kowalczyk, do wiosny br. kierownik ds. mediów i rozwoju w FoodCare (4Move, N-Gine, Black, Gellwe), została dyrektorem marketingu wytwórni muzycznej Rokket Music.

To nowe stanowisko w tej spółce. Kowalczyk odpowiada tam m.in. za koordynację działań marketingowych projektu “Poland why not!” – formatu, który ma wypromować polskich artystów pop na świecie. Wytwórnia pracuje w Polsce m.in. dla Nataszy Urbańskiej, Patricii Kazadi, Mietka Szcześniaka.

Rokket Music to niezależna międzynarodowa wytwórnia muzyczna z biurami w Los Angeles, Helsinkach, Tokio i Warszawie, założona przez Briana Allana i Jana Weckstroma i należąca do nich. Rokket specjalizuje się we wdrażaniu projektów muzycznych, w publishingu oraz prowadzeniu międzynarodowego managementu artystów.