M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Aegis Media chce się odbić na integracji oferty

Joanna Dziwisińska | 7 czerwca 2011, 06:00

Grupa szykuje nowe otwarcie, chce konkurować kompleksową ofertą.

Aegis Media rozpoczyna proces zmian, których celem jest stworzenie oferty zapewniającej kompleksową obsługę komunikacyjną. Za realizację tej strategii odpowiada Sławomir Stępniewski, od niedawna szef grupy Aegis Media w Polsce, a jednocześnie prezes zarządu agencji Hypermedia Isobar (patrz MMP24 z 2 czerwca br.). Aegis Media chce poprawić swoją pozycję na rynku lokalnym za sprawą spójnej oferty, która obejmie zunifikowaną obsługę mediową, reklamową i technologiczną, z mocnym akcentem na digitalizację. Główne zmiany obejmą domy mediowe Carat Polska i Vizeum.

Stępniewski nie ukrywa, że to głównie Carat musi odbudować swoją pozycję na rynku lokalnym. Obecnie większość klientów domu mediowego stanowią międzynarodowi klienci sieci. Na razie nieznane są bliższe szczegóły zmian, a na czele poszczególnych agencji pozostają ich dotychczasowi szefowie – Tomasz Chojnecki (Carat) i Marcin Piotrowski (Vizeum).

– Chcemy doprowadzić do podobnej sytuacji, jak w przypadku Hypermedia, gdzie blisko 70 proc. klientów pochodzi z lokalnego rynku – dodaje Stępniewski. Nowa strategia grupy obejmuje także większą aktywność nowobiznesową, integrację działów, narzędzi, wzmocnienie buyingu w ramach grupy Aegis Media Polska.

– Mamy świadomość swoich mocnych i słabych stron. Przed nami dużo pracy, ale mamy klarowną wizję i strategię, która pozwoli na repozycjonowanie naszych marek i stworzenie nowej oferty. Punktem wyjścia będzie komunikacja jako zunifikowany proces, gdzie kreatywność i innowacja są najważniejsze – podsumowuje Stępniewski.

Jak już informowaliśmy 2 czerwca br., były szef Aegis Media Peter Ford pozostanie w strukturach grupy jako konsultant. W skład grupy Aegis Media w Polsce wchodzą obecnie: domy mediowe Carat i Vizeum, agencja komunikacji Hypermedia Isobar i firma Posterscope specjalizująca się w realizacji projektów out-of-home. Struktura zatrudnia ok. 180 osób.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,