Kraj

Henkel szykuje kolejne uderzenie dla Right Guarda

Udziały Right Guarda nie satysfakcjonują marketera, dlatego szykuje się do kolejnego uderzenia.

Henkel Polska przygotowuje nową akcję marketingową ubiegłorocznego debiutanta – męskich dezodorantów Right Guard. Jak przyznają przedstawiciele firmy, udziały marki wynoszą 1 proc. (nie udało nam się ustalić, w jakim ujęciu – ilościowym czy wartościowym) i nie są zadowalające, dlatego latem rozpocznie się nowa odsłona komunikacji. Ma to być duża zmiana obejmująca zarówno ATL, BTL, jak i relaunch produktów. Na razie nieznane są szczegóły tej akcji oraz partnerzy, z którymi zostanie przeprowadzona.

Przypomnijmy, że przy wprowadzaniu Right Guarda do Polski (wiosna 2010 r.) kampanię reklamową adaptowała agencja Proximity, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał Optimum Media OMD.

Obecnie na rynek wprowadzana jest nowa linia Right Guard Xtreme Dry, która ma zapewnić 72-godzinną ochronę przed potem.