M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BBDO Warszawa dla Orbita w Europie i Azji

Agata Małkowska-Szozda | 7 czerwca 2011, 06:00

Nowy spot reklamowy marki autorstwa polskiej agencji trafi na kilkanaście rynków.

Marka Orbit (Wrigley) kontynuuje kampanię opartą na platformie "Food Creatures” i wprowadza nowy spot telewizyjny zrealizowany przez agencję BBDO Warszawa. Celem kampanii jest wzmacnianie nawyku żucia gumy po każdym posiłku, co ma umożliwić utrzymywanie właściwej higieny jamy ustnej także w sytuacjach, w których mycie zębów jest trudne. Fabuła nowej reklamy rozgrywa się w czasie towarzyskiego spotkania w gronie przyjaciół. Animowanymi bohaterami są znane z poprzednich części "The Jedzonka”, w których pozbyciu się po posiłku pomaga guma Orbit.

Poprzednie spoty kampanii, "Bistro” i „Skwer”, również realizowane przez BBDO Warszawa były emitowane łącznie w kilkudziesięciu krajach Europy i Azji, m.in. w: Hiszpanii, Szwecji, Norwegii, Rosji, Austrii, Izraelu, krajach Europy Środkowej i krajach bałkańskich. Kampania dotrze także do egzotycznych rynków, np.: Mongolii, Uzbekistanu, Tadżykistanu, Arabii Saudyjskiej, Iranu, Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Również nowa reklama, emitowana w Polsce od 5 czerwca, ma wesprzeć markę na wielu rynkach azjatyckich i europejskich, na których obecna jest marka Orbit. W pierwszej kolejności pojawi się w krajach bałtyckich.

Za obsługę mediową kampanii odpowiada MediaCom.

Czytaj więcej na temat: , , ,