M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grand prix i sześć statuetek w Golden Arrow 2011

Tomasz Wygnański | 7 czerwca 2011, 06:00

Wczoraj obradowało jury konkursu pod przewodnictwem Anny Tutak-Kordyl.

Do tegorocznej edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow 65 firm zgłosiło 141 prac w 14 kategoriach. Najwięcej prac było w kategoriach: marketing internetowy/kampania internetowa – 22 zgłoszenia, experiential marketing – 17 zgłoszeń, oraz kampania zintegrowana BtoC – 16 prac.

Po wczorajszych obradach jury zdecydowało o przyznaniu grand prix, sześciu statuetek Golden Arrow i szeregu wyróżnień.

- Tak duża liczba zgłoszeń do konkursu stanowiła już pewną reprezentację rynku, jednocześnie w tak licznej próbie poziom naturalnie jest zróżnicowany - mówiła po obradach jury jego przewodnicząca Anna Tutak-Kordyl, dyrektor generalny kategorii napoje w Pepsi-Cola General Bottlers. - Dzięki nagrodzeniu najlepszych chcemy promować najwyższe standardy działań marketingowych. Myślę, że jury, w którym zasiadali bardzo doświadczeni marketerzy, trafnie wyselekcjonowało te najbardziej wartościowe prace.

Uroczysta gala ogłoszenia zwycięzców i wręczenia nagród w konkursie Golden Arrow odbędzie się 17 czerwca (piątek) br. w warszawskiej Fabryce Trzciny.

Organizatorami Golden Arrow są VFP Communications (wydawca m.in. "Media & Marketing Polska" i MMP24) oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.

Czytaj więcej na temat: , , ,