Nestlé Polska wybrało w przetargu agencję Euro RSCG Sensors do obsługi public relations marki Winiary.
Dotychczas obsługą tego brandu zajmowała się Eskadra Publica. O zakończeniu współpracy z tą agencją pisaliśmy w MMP24 z 6 czerwca br.
Szczegółów dotyczących przetargu nie udało nam się ustalić.
Do zadań Euro RSCG Sensors należeć będzie strategiczne doradztwo w zakresie bieżących działań komunikacyjnych oraz prowadzenie biura prasowego dla marki Winiary. – Do wyboru Euro RSCG Sensors przekonały nas przede wszystkim kreatywne i innowacyjne działania zaproponowane przez agencję, które dobrze wpisywały się w strategię tej marki – mówi Monika Jusińska-Zbiegniewska, marketing manager w Nestlé Polska.
Agencja odpowiada za działania public relations związane z budowaniem wizerunku marki na polskim rynku, m.in. za kontakty z mediami, organizację konferencji prasowych oraz PR produktowy.
Przypomnijmy, że za działania CSR związane z marką Winiary odpowiada nadal Eskadra Publica.