M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Logitech ma nowego sales managera

Beata Goczał | 8 czerwca 2011, 06:00

Janusz Łapacz zajmie się rozwojem działalności handlowej firmy w Polsce.

Janusz Łapacz dołączył do zespołu polskiego oddziału firmy Logitech, producenta m.in. urządzeń komputerowych. Jako sales manager zajmie się rozwojem działalności handlowej firmy na rynku polskim.

Łapacz jest odpowiedzialny za całość sprzedaży Logitech do polskich partnerów firmy. Do jego zadań należy tworzenie i rozwój strategii sprzedażowej wszystkich kategorii produktowych Logitech dostępnych na polskim rynku. Zajmie się także koordynacją działań z dystrybutorami firmy oraz organizacją prezentacji i szkoleń dla kluczowych klientów i partnerów.

Janusz Łapacz od 1996 roku jest zawodowo związany branżą RTV i AGD. Przed rozpoczęciem pracy w Logitech przez osiem lat pracował w Samsung Electronics Polska, gdzie jako sales manager zbudował zespół handlowców odpowiedzialny za obszar elektroniki użytkowej. Wcześniej pracował także dla firm Siemens VDO Automotive oraz Philips Polska.

Czytaj więcej na temat: , , , ,