Kraj

Tesco wydaje kwartalnik

Detalista podąża w Polsce śladem brytyjskiego "Tesco Magazine".

“Tesco Magazyn” to kwartalnik o tematyce lifestyle’owej poruszający takie tematy, jak moda, kuchnia, podróże i motoryzacja. Pismo ukazuje się w nakładzie 300 tys. egzemplarzy, a jego pierwszy numer ma 148 stron. Projekt realizuje dla Tesco firma Skwak Custom Publishing.

Tytuł będzie dystrybuowany w ponad 120 sklepach Tesco. Jego cena regularna wynosi 4,99 zł, natomiast posiadacze karty lojalnościowej Clubcard zapłacą za niego tylko jeden grosz.

Magazyn ma stanowić kanał kontaktu z klientami, będą w nim znajdować się m.in. informacje o nowościach w ofercie detalisty. Dla członków Clubcard tytuł będzie rodzajem dodatkowej nagrody.

Projekt wzoruje się na brytyjskim “Tesco Magazine”, który wydawany jest w nakładzie 2 mln egz., a liczbę jego czytelników szacuje się na 6,5 mln.