Kraj

Gemius chce szkolić domy mediowe

Firma oferuje warsztaty pod tytułem "Cykl życia kampanii".

Szkolenie “Cykl życia kampanii”, organizowane przez firmę Gemius Polska dla domów mediowych, ma na celu zaprezentowanie, w jaki sposób poszczególne narzędzia i metody badawcze wspierają każdy etap kampanii reklamowej. Pierwsze takie szkolenie odbędzie się 14 czerwca br. w Warszawie i będzie miało charakter zamknięty. W przyszłości Gemius planuje włączyć je do swojej oferty adresowanej do wszystkich podmiotów wykorzystujących internet w celach reklamowych.

Uczestnicy szkolenia mają otrzymać pakiet informacji na temat możliwości wykorzystania poszczególnych narzędzi i metod badawczych na wszystkich etapach kampanii reklamowej – od momentu jej zainicjowania, poprzez realizację, do etapu mierzenia efektywności i wyciągania wniosków.

– Cykl szkoleń dla domów mediowych, który rozpoczynamy, ma na celu zaprezentowanie korzyści i treści, jakie dostarczają realizowane przez nas badania. Chcemy przekonać biorących udział w szkoleniu, że zastosowanie odpowiednich narzędzi i analiza ich wyników wspierają proces tworzenia, realizacji, oceny i rozliczania kampanii reklamowych – mówi Dominika Poleszak z Gemius Polska, prowadząca szkolenie.

Szkolenie obejmie trzy bloki tematyczne – “narodziny”, “dorastanie” i “dojrzałość”, odwołujące się do poszczególnych etapów “cyklu życia” kampanii reklamowych.