Artykuły weekendowe

Bańki mydlane nie tylko dla T-Mobile [WIDEO]

Twórcy projektu rebrandingowego wykorzystali w reklamach motyw baniek mydlanych. Nie oni jedni.

W minionym tygodniu ruszyła druga odsłona kampanii rebrandingowej Ery, która zmienia nazwę na T-Mobile. W spocie pojawia się aktor Jan Nowicki, którego Polska Telefonia Cyfrowa, operator T-Mobile w Polsce, zatrudniła w tej reklamie, ale tylko na kilka sekund. Głównym bohaterem są bańki. Mydlane.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FuJbgTCD1XMM%3Fversion%3D3%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A my się zastanawiamy, czy inspiracją nie była przypadkiem reklama lustrzanki firmy Sony:

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqBaJ4US9TTU%3Fversion%3D3%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wspominając “Polskie zoo”, możemy zanucić: “Skojarzenia to przekleństwo, więc możemy dziś dać głowę – jakiekolwiek podobieństwo było czysto przypadkowe!”.