Do zespołu Dragon Rouge dołączyła Marta Konys, która jako interactive director będzie odpowiedzialna za stworzenie oferty digitalowej i rozwój kompetencji agencji.
– Wpływ rozwoju technologii na komunikację stawia przed brandingiem zupełnie nowe wyzwania. Sprawia, że konsumenci w dużej mierze sami decydują, kiedy, gdzie i w jaki sposób wejdą w interakcję z marką. O tym, jak marka wpisze się w ten dialog, trzeba myśleć już na etapie pozycjonowania i tworzenia identyfikacji, a nie dopiero planując działania reklamowe – mówi Konys.
Podkreśla, że firma nie zamierza konkurować z agencjami interaktywnymi, planuje raczej wspieranie klienta już na wczesnym etapie procesu, kiedy powstaje koncepcja marki.
Marta Konys jest związana z branżą internetową od dziewięciu lat. Doświadczenie zdobywała w MRM Worldwide w Warszawie i w Nowym Jorku, pracując dla takich klientów, jak MasterCard, L’Oreal, PLL LOT, Maspex i US Army. Zarządzała działem obsługi klienta i odpowiadała za strategię komunikacji i rozwoju dla kluczowych klientów firmy.