Kraj

Polferries rozpoczną przedsezonową kampanię reklamową

Linie promowe Polferries rozpoczną w drugiej połowie marca br. przedsezonową kampanię reklamową swoich usług. Jej celem jest przypomnienie o głównych...

Linie promowe Polferries rozpoczną w drugiej połowie marca br. przedsezonową kampanię reklamową swoich usług. Jej celem jest przypomnienie o głównych połączeniach morskich obsługiwanych przez promy należące do Polskiej Żeglugi Bałtyckiej (obługiwanych przez Polferries) w okresie poprzedzającym podejmowanie decyzji o wakacyjnych wyjazdach do Skandynawii. Działania będą prowadzone w prasie (gazety ogólnopolskie – dodatki turystyczne, prasa turystyczna), z wykorzystaniem nośników reklamy zewnętrznej (tablice w regionie szczecińskim i trójmiejskim) oraz działań BTL (materiały POS znajdą się w sieci 120 biur podróży). Strategię i kreację przekazów reklamowych oparto na wspólnym layoucie odwołującym się do pozytywnych emocji rodzinnej, morskiej wyprawy (“Czas miłej podróży”, “Podróżuj po Skandywanii”, “Zobacz, jak piękna jest Skandynawia”, obok fotografii w formie “zdjęcia z wakacji”). Kampania została przygotowana przez agencję reklamową Moby Dick. Wysokość jej budżetu nie została ujawniona. Największymi konkurentami dla linii Polferries są skandynawscy przewoźnicy promowi firmy Stena Line i Unity Line. (AMS)