Kraj

Kujawski inwestuje w świadomość marki

Marka oleju inicjuje akcję społeczno-edukacyjną.

W centrum Warszawy, przy Rondzie Dmowskiego uruchomiony został licznik pokazujący szybkie tempo wymierania pszczół w Polsce. W ten sposób marka oleju Kujawski (ZT Kruszwica) zainicjowała akcję społeczno-edukacyjną “Z Kujawskim pomagamy pszczołom”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem masowo ginących pszczół i edukacja na temat tego, w jaki sposób każdy może się przyczynić do ratowania owadów zapylających 78 proc. roślin na świecie.

– Kujawski z pierwszego tłoczenia to naturalny olej, który powstaje ze starannie wyselekcjonowanych nasion rzepaku. Aby te nasiona mogły powstać, kwiat rzepaku musi zostać zapylony przez pszczoły. Dlatego Kujawski, marka czerpiąca z natury i dbająca o środowisko naturalne, postanowiła zwrócić uwagę na znaczenie pszczół i pomóc je chronić, organizując akcję “Z Kujawskim pomagamy pszczołom” – powiedziała Agnieszka Jastrzębska, group brand manager ZT Kruszwica, właściciela marki Kujawski.

Akcja jest realizowana we współpracy merytorycznej z Białowieskim Parkiem Narodowym. Eksperci BPN odtworzą w ramach akcji barcie dla ponad 100 tys. pszczół.

We współpracy z BPN zostanie także ogłoszony konkurs na opracowanie scenariusza ekspozycji edukacyjnej o pszczołach i pszczołowatych. Marka Kujawski sfinansuje nagrodę dla zwycięskiej koncepcji wystawy oraz projekt wykonawczy ekspozycji. Efektem akcji będzie również opracowana przez ekspertów BPN książka na temat pszczół i pszczołowatych.

Na stronie internetowej akcji www.pomagamypszczołom.pl znajdują się wskazówki, dzięki którym każdy może uczynić swoje otoczenie przyjaznym dla pszczół. Uczestnicy akcji “Z Kujawskim pomagamy pszczołom” mogą zakładać na stronie wirtualne ogrody i pielęgnować je, dbając tym samym o dobre warunki życia dla pszczół.

Za realizację mediową i koordynację działań odpowiada dom mediowy Starcom. Kreacją i komunikacją w mediach interaktywnych zajmuje się agencja interaktywna Next. Działania public relations realizuje agencja Alert Media Communications.