Kraj

Unilever rusza z dużą loterią herbat Lipton

Akcję wesprze silną kampanią reklamową.

W najbliższy poniedziałek 20 czerwca startuje dwumiesięczna loteria marki herbat Lipton (Unilever Polska) – wynika z naszych informacji. Marketer im nie zaprzeczył, jednak nie chciał zdradzić szczegółów dotyczących mechanizmu promocji ani jej celu.

Promocją objęte będą m.in. owocowe herbaty Lipton w piramidkach oraz czarna herbata Lipton Mild Ceylon Black Tea. Unilever przy akcji pod hasłem “Czarujący Lipton” będzie współpracował z firmą biżuteryjną Yes. W jakim zakresie, tego nie udało nam się ustalić.

Na potrzeby loterii zostanie uruchomiony specjalny serwis internetowy www.czarujacylipton.pl. Wsparciem akcji ma być silna kampania reklamowa obejmująca m.in. telewizję, prasę i internet.

Nie udało nam się ustalić, jaka agencja będzie odpowiedzialna za kreację reklam wspierających akcję oraz za loterię. Ostatnio, na potrzeby kampanii “Gwarancja jakości na każdy listek herbaty”, Unilever współpracował z agencją Tequila\Polska. Media do kampanii tego brandu planuje i kupuje PHD Media Direction.