Kraj

Beko wspiera sprzedaż lodówek

Promocji konsumenckiej sprzętu AGD towarzyszy kampania reklamowa.

Beko wspiera sprzedaż lodówek
Dziś rusza kampania reklamowa wspierająca promocję konsumencką pod hasłem “Beko chłodzi i nagrodzi”.

W ramach nowego programu marketingowego “Programator korzyści Beko” firma przygotowała dla swoich klientów promocję. To pierwsza z wielu akcji przewidzianych w ramach tego projektu. Przy zakupie jednego z modeli lodówek typu no frost lub o klasie energetycznej A++, bądź też dwudrzwiowej lodówki typu side by side można otrzymać jedną z wybranych nagród: MP4 player, czajnik bezprzewodowy lub suszarkę z jonizatorem – klient sam wybiera nagrodę. Promocja trwa do 15 września br. i dotyczy ponad 30 modeli dostępnych w ofercie Beko.

Działania ATL towarzyszące promocji obejmą telewizję, prasę branżową, radio, internet oraz materiały POS w punktach sprzedaży. Dwa spoty telewizyjne oprócz reklamy zawierają też komunikat o promocji. Są opracowane na bazie spotu z pierwszej połowy roku i będą emitowane w ogólnopolskich stacjach TV.

Zakup mediów jest realizowany przez Media Direction OMD, a za całą koncepcję, realizację promocji oraz kreację “Programatora korzyści Beko” odpowiada agencja reklamowa 4All. Spot telewizyjny opracowała globalnie agencja TBWA, natomiast za dokrętkę 5-sekundowej informacji o promocji odpowiada 4All.