Kraj

Podravka zainwestuje w kolejną kategorię

Jednocześnie marketer chce zmienić wizerunek flagowej marki Vegeta.

Podravka Polska, właściciel marek Vegeta, Podravka i Warzywko, na przełomie 2011 i 2012 roku zamierza zainwestować w nową kategorię produktową. Anna Wierzchowska, dyrektor marketingu firmy, nie zdradza jednak szczegółów tego projektu.

Od 2009 roku firma zwiększyła liczbę posiadanych SKU (Stock Keeping Unit) w swojej ofercie z 50 do 100. Ostatnio Podravka, znana głównie w segmencie przypraw (przede wszystkim za sprawą marki Vegeta), weszła w segment ryżu i makaronów.

Podravka na razie nie wspiera reklamowo nowych kategorii, w których zadebiutowała. Skupia się na budowie ich dystrybucji i odpowiedniej ekspozycji w sklepach. Marketingowo inwestuje we wsparcie głównie marki Vegeta. Chce bowiem zmienić jej wizerunek jako marki, która do tej pory kojarzona była głównie przez konsumentów jako przyprawa uniwersalna. W ub.r. ofertę Vegety rozszerzono o linię Vegeta Natur i Vegeta w Smak oraz Vegeta Natur w Smak.

W ramach promocji swojej oferty marketer we współpracy z agencją Walk The Line zorganizuje cykl eventów w nadmorskich kurortach, gdzie będzie prezentować swoje produkty i przedstawiać ich możliwości w trakcie grillowania.