Przetargi

PZU może zaprosić do przetargu nawet kilkanaście agencji

Ubezpieczyciel nie informuje o liczbie zaproszonych firm, jutro termin złożenia wstępnej prezentacji.

Grupa PZU, która zaprasza agencje do fullservice’owego, strategiczno-kreatywnego przetargu reklamowego patrz MMP 24  16 czerwca, prawdopodobnie rozmawia z kilkunastoma firmami, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Do agencji trafiły już pytania o gotowość przystąpienia do takiego konkursu, a te, które zdecydowały się na udział, mają do jutra odesłać maksymalnie 16-slajdową prezentację (15 stron to wypełnienie szablonu przygotowanego przez PZU, a każda agencja może dołożyć tylko jeden własny slajd zawierający wstępne założenia strategiczne).

Michał Witkowski, rzecznik prasowy i dyrektor ds. komunikacji Grupy PZU, nie chciał skomentować faktu zaproszenia do przetargu tak dużej liczby agencji. – Nie będziemy informować o przebiegu przetargu – powiedział Witkowski.

Przypomnijmy, że w konkursie tym nie wystartuje Leo Burnett, z którą zaledwie pół roku temu (patrz MMP24 z 16 grudnia 2010 r.) marketer przedłużył umowę o współpracy na kolejne dwa lata. – Decyzja o niebraniu udziału w tym przeglądzie była wspólna. Razem z naszym klientem doszliśmy do wniosku, że dla obu stron będzie to najlepsze rozwiązanie – podkreśla Tomasz Hilt, CEO agencji i grupy Leo Burnett w Polsce.

PZU współpracuje z agencją Leo Burnett od początku 2009 r. Przedłużona pół roku temu umowa na fullservice’ową obsługę reklamową obejmowała pracę dla wszystkich spółek Grupy PZU, tj.: PZU SA, PZU Życie SA, PTE PZU SA, TFI PZU SA.