Prezentacje wszystkich pięciu oferentów mają zakończyć się jeszcze w tym miesiącu. Jeżeli się uda ZTM zgromadzić ich efekty, zapytania ofertowe trafiłyby do firm jeszcze w sierpniu br. Jeżeli tak by się stało, wówczas firmy uczestniczące w przetargu miałyby czas na odpowiedź do października br. Sam proces wyboru zwycięzcy mógłby zatem rozstrzygnąć się jeszcze w tym roku.
Robert Człapiński i Karolina Jakubiak, reprezentujący ZTM w tym postępowaniu, byli wczoraj nieuchwytni.
Zarząd Transportu Miejskiego (ZTM) wysłał zaproszenia do negocjacji w postępowaniu przetargowym na budowę i utrzymanie wiat przystankowych. Zaproszenia trafiły do firm uczestniczących w przetargu w ubiegłym tygodniu. Otrzymały je konsorcjum firm AMS i Stroer, Clear Channel Poland, JCDecaux, CAM Polski Outdoor/CAM Media oraz UPG/Universum Digital.
Przedmiotem przetargu jest postawienie 1580 wiat przystankowych w Warszawie, które będą wyposażone w nośniki reklamy zewnętrznej typu citylight poster (format 1,8×1,2 m), i zarządzanie ich siecią. Szacuje się, że koszt inwestycji może wynieść nawet 100 mln zł. Obecnie operatorem większości wiat w Warszawie jest Adpol, spółka zależna AMS.
Przetarg na nowe wiaty rozpoczął się jeszcze w połowie 2010 r.