Zagranica

JWT traci Rimmela

JWT London straciła globalny budżet marki Rimmel na rzecz amerykańskiej agencji Laird+Partners.

Po 14 latach współpracy Rimmel London przekazał swój wart 70 mln funtów globalny budżet reklamowy do agencji nowojorskiej, specjalizującej się w modzie i luksusie – Laird+Partners. Budżet straciła JWT London. Rozstanie nastąpiło wkrótce potem, gdy z Rimmela odeszła szefowa globalnego marketingu, Isabelle Regis.

Laird+Partners obsługuje już wiele marek Coty, do którego należy także Rimmel. W 2009 r. przegrała z JWT przetarg na tę markę.

Zooey Deschanel: models for March 2011 Rimmel TV ad

JWT wprowadzała Rimmela na rynek amerykański w 2000 r. W reklamach korzystała z gwiazd, takich jak Kate Moss, Lily Cole, Sophie Ellis-Bextor i Zooey Deschanel (na zdjęciu, marzec 2011 r.).

Według Nielsena na reklamę w Wielkiej Brytanii Coty wydało w ostatnich 12 miesiącach 11 mln funtów.

(Brandrepublic.com)