Kraj

Amica reklamuje płyty indukcyjne

Kampania została stworzona na podstawie działań crosspromocyjnych prowadzonych przez Amikę i Emalię Olkusz SA.

Agencja Change Integrated przygotowała kompleksową kampanię wprowadzającą na rynek nowe płyty indukcyjne Amica. Jest to kolejna po komunikacji produktów z linii Integra kampania promująca sprzęty kuchenne do zabudowy.

Główny przekaz koncentruje się na podkreśleniu nowoczesnego designu oraz przyjaznych użytkownikowi rozwiązań technicznych. Kampania “Technologia pełna namiętności” została stworzona na bazie działań crosspromocyjnych łączących Amikę i partnera promocji ̶ producenta nowoczesnych garnków – Emalię Olkusz SA. Konsument za zakup płyty indukcyjnej otrzyma przystosowany do gotowania na niej garnek z ekskluzywnej linii Glosa.

Kampania zaplanowana została w prasie (magazyny wnętrzarskie i lifestyle’owe), internecie (dedykowany serwis WWW) oraz materiałach BTL. Za obsługę mediową odpowiada Equinox Media.