Kraj

Kamikaze tworzy brand SEM-owy i awansuje

Pod marką Boski Wiatr rozpoczyna działalność nowa wyspecjalizowana komórka do działań w wyszukiwarkach.

Kamikaze tworzy brand SEM-owy i awansuje
Jarosław Augustyniak, dotychczas senior account manager w agencji interaktywnej Kamikaze, awansował na nowo utworzone stanowisko marketing directora marki Boski Wiatr, która rozpoczyna działalność pod skrzydłami Kamikaze.

Działalność nowego brandu skupiała się będzie wyłącznie na obszarach SEO/SEM. Do obowiązków Augustyniaka będzie należało m.in. koordynowanie kluczowych projektów, zarządzenie dedykowanym zespołem, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, a także kontrola jakości i terminowości realizowanych projektów.

Marka Boski Wiatr istnieje od niedawna, a jej zespół jest w trakcie kompletowania.

Jarosław Augustyniak ukończył zarządzanie i marketing na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ma również dyplom inżyniera informatyki Wyższej Szkoły Informatyki w Łodzi.